torsdag 17 maj 2012

Blogging like it´s 2004

Kan börja med att informera er om att det här är det 660-onde inlägget i den här bloggen.
Klappa i händerna nu. Är det inte fantastiskt?
Jätte fantastiskt tänker ni. Hon sysslar fortfarande med någonting som varit ordentligt ute sedan 2004.
Iskallt. Men å andra sidan. Blondinbella funderar på att köpa hus, Kenzas hund är trots allt ganska söt även om den råkar vara en chihauhaua. Iskallt men fortfarande väldigt roligt.
För min del är det dessutom väldigt givande. Inte alltid. Men ibland. När man behöver rensa av sig lite tankar, briljera eller helt enkelt bara skryta lite. Något som däremot inte är okej att göra är att erkänna saker. Som till exempel att jag äter rostade mackor med smält ost på just nu. Precis samma sak som jag åt till frukost ca 60% av min uppväxt (vägrade äta något annat). Eller att jag är lite ute och cyklar med mig själv för tillfället.
Sådant ska man helst undvika. Dessutom står mitt hår rakt upp idag, otroligt estetiskt.
Men samtidigt. Så länge man inte bloggar som Kissie, hänger ut folk som Hilton eller adopterar barn som Carola så är det faktiskt ingen som på riktigt bryr sig.

Så jag fortsätter med det här. För att jag bryr mig och att det finns människor som bryr sig.
Även om dom är ganska få.
 Otroligt obehaglig blåbärssoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar