söndag 27 maj 2012

Bastubacka

Befinner mig i sköna gröna Ingå och har haft sällskap av Yppis och Jonski över helgen.
Druckit bellinis och ätit lasagne och allmänt umgåtts. På grund av min kära mammas TV-förbud lyssnade vi på ESC från radion och Sveariket vann. Yes! Tur det. Misstänker att vissa länder inte riktigt har råd med sådana tillställningar nuförtiden. Hur som helst så var det riktigt roligt att ha flickorna här. Hoppas att det kommer på besök snart igen. Då lovar jag att inte hälla ut Yppis ostsås i havet.

Jag kommer att sommarjobba i Ingå  från och med 9 juni. Så det här blir mina hoods.
 Jag klippte gräset innan damerna kom.
 Hämtade upp dem med båt från byn. Mycket roligare än bil.
 Jonski och Millan
 Det flygande håret

 Bellinis i kvällssolen
Matlagning

 Sen blev det lasagne
 Vi sov nio timmar och vaknade till en solig söndag
 Yepp. Årets första riktiga dopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar