tisdag 6 december 2011

Tarjafest

Som alla andra i det här landet tittar jag och Anton på presidentbalen.
Kommenterar klänningar, frisyrer och annat ytligt.
Ger snart upp, stiffare fest får man leta efter..........

Imorgon har jag skola igen men inget jobb. Skönt med en jobbfri vecka efter tre veckors jobb i sträck.
På torsdag flyger jag till Köpenhamn och tar därefter tåget till Värnamo.
Ser fram emot att få träffa min familj igen. Det är en nackdel när man bor på andra sidan östersjön att man ser sin familj alltför sällan. Andra nackdelar är att modemagasin är svindyra. Svtplay funkar inte för att man bor utanför regionen, eniro kostar pengar, och var är burger king?
Sen när jag är i Sverige så klagar jag på andra grejer. Typ, var är min honungsmarinerade kyckling?
Varför finns det bara tre gratis Tv-kanaler och så vidare.
Gräset är alltid grönare på andra sidan.
Slutkonstaterat.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar