lördag 31 december 2011

Mitt Bröllop

Jag gifte förresten mig för ett år sen.
Med en sydafrikansk 80-årig gammal man. Jag har inte den blekaste aning om vad han hette.
Men han spådde mig och sa att jag innan årets slut kommer att få en ny bil av min Mormorsmormorsmormorsmormorsmor. Jag har fortfarande inte sett röken av den bilen. Dessutom skulle jag bli svinrik. Det har tyvärr inte heller hänt.

Sen ville han visa mig hur ett Zulubröllop går till och jag fick ställa upp som brud.
Iklädd ett skynke, några gamla djurdelar och ett halsband i plast med Kanadas flagga på skuttade jag runt i den traditionella bröllopscermonin och både jag och Larissa höll på att kissa på oss av skratt.
Dont worry. definitely a fake wedding.
Husband of the year. (Bild Larissa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar