söndag 11 december 2011

Harrys

Komiskt nog hamnade jag på Harrys igår igen.
Jag har i princip aldrig varit på Harrys på lördagarna förut. Förutom när jag jobbade där.
Det är nämligen 22 års gräns, och det fungerar annorlunda med åldersgränser i småstäder.
Jag har alltid tänkt att man måste vara uråldrig för att göra Harrys en lördag.
När jag nu insåg att jag själv ingår i den kategorin och kan komma in utan problem så slog det mig.
Jag är gammal.
Old old old. Hursomhelst så hade jag riktigt roligt igår.
Dansade till stängning. Okej, Harrys stänger klockan två. Konstigt tidigt.
När jag flyttade till Helsingfors dog jag alltid vid två eftersom det var det jag var van vid.
Nu är det helt tvärtom. Det är först vid 02:00 som jag kommer igång.
Those dancing days.
 Karro, Jonna, Kirr, Frida
 Jonna och Frida
 Me, Jonna, Frida
 Johanna & Josse

"Sliver"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar