söndag 25 december 2011

God Jul!

Jag har haft en väldigt trevlig jul som vanligt.
Mat, mat, mat, tomte, sällskapsresan och rödvin.
Jag fick dessutom massa trevliga julklappar, så helt tydligt har jag varit väldigt snäll.
Otippat? Ända faileriet var att mormor fick först vänta på taxin en timme och när den väl skulle dyka upp tog det ytterligare en timme. Stackars gamla mormor.
Misstänker att Värnamo taxi får en dagens ris i lokaltidningen. Så det funkar här.
 Den jordenruntrullade snapsen på plats
 Jag systern och mamman
 Jag och systerns pojkvän Dan
 Moster och julbordet
 Snaps
 Here we go
 Milla och "jultomten"
 Mostern och Micke
 Micke och pappan som fick sjuka mängder kameradelar
Jag och Micke min fina storebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar