torsdag 17 november 2011

Presidentkandidater och Ikea

Dont worry. Jag kommer inte försöka filosofera mera om döden.
Idag tänker jag hålla mig till mina ämnen.

Jag tänker nämligen ta svängen om Ikea idag.
Köpa glas, äta köttbullar på mitten och korv på slutet.
Dessutom kan man hålla för öronen och låtsas att man är i Jönköping.
Så där för att göra det hela mer spännande.

En helt annan sak som är trevlig är vi nästa vecka har de finska presidentkandidaterna som programledare.
En kandidat per dag. Det innebär att jag kommer att träffa Finlands nästa president hur jag än gör. Yeeey.

21/11 Sari Essayah
22/11 Paavo Lipponen
23/11 Eva Biaudet
24/11 Paavo Väyrynen
29/11 Pekka Haavisto
30/11 Timo Soini



Dan och jag på Ikea i Montreal sommaren 2007




1 kommentar:

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar