lördag 26 november 2011

En liten ljusfest

Jag vaknade just upp i panik. Trodde på fullt allvar att jag hade försovit mig till jobbet.
Sen kom jag på att det är lördag. Skönt.

Igår var vi hos Lena på lilla juls fest. Vi bytte julklappar och jag fick chokladkalender, te, strumpor och finska barnjulsånger. Misstänker att dom kommer hamna i kategorin "Musik som gör ont".
Tack Yppis!

Dessutom passade jag på att leka papparazzi igår.
Min laddare har varit försvunnen i flera månader och efter att den dök upp ur bagaget i bilen så kändes det som en "return of the camera era" var semilämplig.
 Alla körde begravningslooken utom värdinnan
 Jag får lite musikalkänsla av den här bilden

 Ylva och jag iklädd ett stycke julgranskula

 Vi hamnade på Smör/Glöd för "ovanligheternas" skull :)

Tack Lena för en sädeles kväll.

2 kommentarer:

  1. Det ser ju ut att ha varit riktigt bra på Smör igår eller? :) Uff ligger i sängen och har faktiskt en släng av lite feber, inte undra på att jag var hängig igår. Ha en skön lördag, puss!

    SvaraRadera
  2. Smör var nice. Fast det fanns en Kjerstin i trappan som inte funnits tidigare. Tur att du gick hem så att det inte blev ännu värre. Krya på dig Smul!

    SvaraRadera

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar