onsdag 26 oktober 2011

Why, Oh why?

Hej Allihopa! (inleder det hela med Blondinbellastyle från back in the days)


Jag har fortfarande inte kommit fram till om det är en bra idé att blogga i det här landet. I Sverige är det ungefär lika vanligt som att göra dagliga toalettbesök. Här börjar det i och för sig bli allt vanligare, och fler och fler slänger ut sitt liv på nätet. I Sverige är det snarare en hård inflation på bloggar och de har på sätt och vis tappat sitt värde. I början av bloggeriet, när det var nytt fräsch så ansågs det vara folkets egen media. På sätt och vis har det också blivit det på gott och ont. Nu menar jag inte att min blogg tillför något viktigt för samhälle. Snarare tvärtom. Jag gör det för att jag tycker det är roligt och för att min familj och mina vänner på andra sidan havet vill veta vad jag sysselsätter mig med. Jag medger att jag inte direkt slänger ut några alltför extravaganta händelser eller skandaler. Jag finns för att helt enkelt visa bilden om hur livet som svensk studerande har det på fel sida om östersjön. 


Men hur som helst ni nykomlingar.


Skål och Välkomna!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar