söndag 23 oktober 2011

Happy Halloween

Hamnade på halloweenfest hos Ylva och Jenna. Jenna hade gjort lägenheten spooky med massa spindelnät, insekter och emomusik (som sen byttes ut till flo rida-good feelin). Eftersom jag egentligen hade tänkt befinna mig i Tammerfors hade jag ingen outfit men fixade ihop en osthyvel (tnx Jess). Efter det drog vi till glöd som vi alltid gör men vid två blev jag trött och drog hem. Det känns ändå att man varit på massa seminarier och paneldebatter för mitt huvud är verkligen borttappat. Känner mig som en stor badboll, full med luft. Kul kväll anyway. Behövde lite gänghäng. Sov gott people.



Jag som osthyvel.

Borde fö hitta min kameraladdare så att jag slipper crappy iphonepics.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar