söndag 21 augusti 2011

The OC

Häromdagen tittade jag en släng på OC. När denna fina såpa hade sin stjärntid (sådär mellan s01-s03) följde jag OC slaviskt. Jag kommer ihåg hur jag bestämt hävdade för min mamma att det här är minsann ingen såpa a la sunset beach utan en kvalitets tv-serie som kommer att gå till historien. Okej, riktigt så naiv var jag inte men något åt det hållet.
Jag kommer ihåg (jag vet nu låter det som om jag är 70 år och tänker tillbaka på barndomen, sorry) att jag tyckte att det var en fantastisk "tv-serie" med "perfekta" familjer.

Nu såg jag på skiten med nya ögon.
Otroligt dåligt, med gnälliga, naiva och deprimerade människor. Fantastiskt.

Kanske jag skriver något liknande om True Blood om några år, som jag nu har höga tankar om.

me BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar