tisdag 14 juni 2011

Still here.






 En dag med seg start och darefter vandrande, lite drinks med amerikaner och darefter bio.
Vi sag passande nog "Midnight in Paris" som uppskattades av nastan alla av oss. Micke (storebror) var kanske inte helt fralst men det forvantade jag mig inte heller. Sen kom vi ut fran bion annu mer passande 00:00. Bra timing.
Men inte hamnade jag i 70;talet for det, som jag skulle kalla min "Golden age". Shame.

Vadret har varit rent ut sagt ganska pissigt under tiden jag varit har medans det har varit rivieravader i Finland. Kanske det egentligen bara ar sa att Frankrike inte tycker om mig och bestraffar min narvaro med att osa vatten och moln over mig.

Hoppas att Tyskland tycker battre om mig och ger mig lojligt bra vader.
Jag tack till bra vaderTyskland. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar